26.2.08

Viu-la


Segur que molts de vosaltres ja haureu escoltat el que es el nostre primer single. Porta per nom “Viu-la” i ens està obrint les portes a moltes ràdios i a molts mitjans. Aquesta cançó va ser escrita fa molt temps, tant, que gairebé la meitat de la banda encara no s’havien ni incorporat al grup.

Va ser escrita per a que fos la sintonia d’una televisió local però en realitat ni tan sols la varem arribar a presentar. La varem tocar durant un temps amb el que era el nostre anterior grup: Alatac, fins que varem fer el pas a convertir-nos en Filippo Landini i la varem deixar amagada en el fons d’un calaix, com passa amb moltes altres coses a la vida...

Però a l’hora de fer el disc la varem voler recuperar, la varem arranjar i varem apostar per aquest tema per tal que fos la nostra carta de presentació. Poc ens pensaven que acabaria sonant a gran part de les ràdios del país, i que aniríem a Vic, Andorra o Barcelona i la gent la cantaria de dalt a baix...

De vegades arriscar-se o apostar per allò en el que creus te resultats molt bons, no creieu?

4 comentarios:

Anónimo dijo...

He sentit la cançó i és del pitjor que ha sonat mai per la FM

Anónimo dijo...

doncs a mi m'encanta... he descobert el grup a través d'aquesta cançó, i m'ha causat molt bona impressió.

Anónimo dijo...

pozí, a mi tb em té enganxat ;-)

danepi dijo...

Del Maresme només podia sortir del bó el millor.... jo també m'enganxat...Ptonssss